Chris1712 Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Hej, I forbindelse med opdatering af min hjemmeside, vil jeg gerne ændre teksten i "maintenance", men jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg ændrer det. Jeg har forsøgt, at gå ind under alle themes og maintenance.tpl & maintenance.css, men kan ikke finde den nuværende tekst nogen af stederne. Er der mon nogen der kan hjælpe? Mvh Christel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Har du overvejet at kikke under Lokalisering>Oversætelser? Teksten ligger under Front office oversættelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1712 Posted March 19, 2014 Author Share Posted March 19, 2014 Hej Pertho Tak for hurtigt svar :-) Jeg har forsøgt at gå det igennem, uden held. Jeg er temmelig "grøn", så det har nok lidt at sige...har ledt både i cpanel file manager og back-end i Presta, leder jeg de helt forkerte steder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 I backend, under lokalisering, oversættelser, Front office oversættelser. Den hedder maintenance, og der er 2 udtryk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts