Pauvre Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 (edited) Hej Alle Vi har installeret prestashop version 1.5.6.2 og i starten kørte den utrolig hurtig, men nu efter et stykke tid(med cirka 2000 varer inkl billeder) er den begyndt at kører utroligt langsomt og man kan til tider, vente i op til 2 minutter, før den finder det produkt man har trykket på. Vi kører prestashop på egen server og der kører vi med CGI/FastCGI php. Er der nogen der har været ude for lignende og ved hvordan man får det løst, så ens prestashop kan komme til at køre hurtigt igen? Det er ikke sjovt for ens kunder at vente på at den finder varerne. Håber nogen kan hjælpe Med venlig hilsen Martin Edited February 24, 2015 by Pauvre (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Det kan være flere ting hvor er du hostet hvilken pakke bruger du cache?? slå den fra opfylder server minimums krav?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Har du tjekket du ikke har flere 1000 forladte cart`s liggende??? det kvæler prestashop SLET DEM Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauvre Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Hej Jeg har 2 efterladte kurve, så det er ikke det helt store. under cache kører vi med filsystem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Jeg vil tro, at du skal finde nogen der ved noget om serveropsætning. Det kan jo nemt tænkes, at det er manglende/forkert opsætning, der gør shoppen langsom og slet ikke er relateret til PrestaShop. Jeg går ud fra, at du selvfølgelig har Force Compile slået fra og Cache slået til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauvre Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 jeg vil smide den videre til min system administrator, mange tak for input :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts