Steffen Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 (edited) Hej Jeg har prøvet at sætte denne funktion til, men den vises også på lagervarer, og ikke kun på udsolgte varer. Kan læse på det engelske forum, at flere døjer med dette problem, men jeg har ikke kunnet finde nogen løsning... Er der nogle her der har en ide til løsning? PS Ver. 1.4.11 Edited March 19, 2014 by Nondo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Tror du skal køre advanced stock system før dette virker korrekt det hjalp ihvertifald mig efter jeg rettede det til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Synes ikke lige jeg kan finde sådan en funktion. Hvordan kører jeg det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Det slår du til under >Preferencer>Varer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted March 19, 2014 Author Share Posted March 19, 2014 Jeg føler mig blind. Jeg kan ikke se det. Jeg har tilføjet et skærmbillede i første post. Hvilken en af funktionerne skal jeg slå til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Avancerrt lagrrsystem findes ikke i 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Hvilken version af modulet mailindberetninger bruger du? Virker det med standard theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Version 2.3. Nej, det laver samme nummer med at vises på alle varer i standard theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Det er samme version af modulet som i min shop. Så det må være en fejl i din shop - jeg har desværre ikke lige en version 1.4.11 jeg kan teste i og se om det virker:-( Har du prøvet at nulstille modulet - evt. slette det og installere det igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Jeg har lige prøvet først at nulstille, og derefter slette og installere igen. Ingen forskel desværre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts