Krystian Podemski Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 (edited) Jeśli poszukujecie dobrze wyglądającego, elastycznego i taniego szablonu dla swojego sklepu internetowego to warto spojrzeć na wydany przeze mnie ControlTheme. Dostępna polska wersja językowa i darmowa pomoc techniczna - po Polsku Szablon i demo dostępne na ThemeForest, tutaj Śledź PrestaHome na Facebook: I Twiiterze: Edited October 19, 2014 by Krystian Podemski (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krystian Podemski Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 ControlTheme dostępny w nowej wersji, dodana obsługa PrestaShop 1.6 i wiele innych usprawnień! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekM Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Witam. Mam dwa pytania: 1. Czy szablon można kupić w PLN ? 2. Czy pomaga Pan w drobnej edycji kolorków? Nie jestem laikiem w obsłudze stron internetowych i sklepów ale nie wiem czy sobie poradzę. Z prestą nigdy nie miałem do czynienia. Pozdrawiam Tomasz Misiak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krystian Podemski Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 1. Można wpłacić pieniądze na PayPal lub konto Skrill (dawne Moneybookers), nie ma możliwości kupna szablonu w innym miejscu. 2. Na pewno Pan sobie poradzi, panel jest bardzo, bardzo prosty, a gdyby pojawiły się jakieś problemy to jestem do dyspozycji. Również pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekM Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Dziękuję za odpowiedź. Nie posiadam (jeszcze) konta na paypal lub skrill. I jeszcze mam pytanie. Czy można edytować takie podstrony jak karta produktu ? Pozdrawiam TM Link to comment Share on other sites More sharing options...