lojtland Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Hej, jeg er ved at lave en ny shop, der skal fungere som en elektronisk varekatalog med mulighed for at bestille varer. Shoppen skal ikke have priser, dvs. ingen betalinger. Men, der skal kunne gennemføres en bestilling med udformning af ordrebekræftelse og besked med diverse levering mv. Faktura skal fremsendes manuelt. Er det muligt, og hvordan ? Eigil Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Prøv at se på dette modul: http://www.presto-changeo.com/en/prestashop-modules/30-private-shop.html Det gør enten alle - eller udvalgte - produkter "private", hvilket i denne terminologi betyder, at prisen skjules. Jeg har ingen anelse om det er løsningen på dit spørgsmål, men der ser muligvis sådan ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Modulet til private shop forhindrer ikke varer i at blive indekseret i Google - i modsætning til version 1.4, hvor dette virker. Men hvorfor laver du ikke bare kundegrupper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojtland Posted March 19, 2014 Author Share Posted March 19, 2014 Jeg tror desværre, at jeg søger en løsning der ikke umiddelbart findes. Men jeg må lede videre eller finde en der kan hjælpe med med denne udfordring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Går ud fra, at det er dig, der lige har sendt mig en mail på [email protected]? Din e-mailadresse må være forkert, jeg har svaret, at jeg desværre er fuldt booket de næste 14 dage, men denne kom retur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojtland Posted March 19, 2014 Author Share Posted March 19, 2014 Går ud fra, at det er dig, der lige har sendt mig en mail på [email protected]? Din e-mailadresse må være forkert, jeg har svaret, at jeg desværre er fuldt booket de næste 14 dage, men denne kom retur. Yes, [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts