waffehus Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 (edited) Shoppen er ikke min egen, men jeg arbejder på den. Alt virkede som det skulle. Var i gang med at gennemgå de forskellige installerede moduler - aktivere og deaktivere, og kiggede ændringerne efter med jævne mellemrum i frontend. Og pludselig virkede intet mere. Både i backoffice og i frontend kommer der kun hvid skærm med teksten "No input file specified." Det er standard temaet, og det er version 1.5.6 Shoppen ligger hér: http://shop.villumsign.dk Har googlet, og får lige så mange løsningsforslag, som jeg får søgeresultater. Nogle løsningsforslag? Mvh. Heidi Edited March 14, 2014 by waffehus (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Er det meningen shoppen skal ligge hos Gigahost, eller peger din DNS forkert? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
waffehus Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 @Kjeld: Det véd jeg faktisk ikke. Har udelukkende adgang til webshoppen, og har kun puslet med den i 14 dage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
waffehus Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Fandt ikke ud af, hvorfor problemet opstod. Men det blev løst ved at erstatte .htaccess-filen med en backup fra dagen før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts