Timerdreng Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Hej allesammen. Jeg har et problem med min webshop. http://www.smartnord.dk man kan godt tilføje vare til indkøbskurven via forsiden og ved at gå helt ind til produktet. Men hvis man trykker på ''personlig pleje'' i kategorien og trykker tilføj til kurv. Så siger den - Indkøbskurven er tom. :s. Er der nogen der kender til den fejl, eller har et fif til hvad man kan gøre. ? Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Virker det med default theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Prestafab 1234 - tak for svaret. jeg tør ikke prøve, da jeg er bange for at alt der er lavet på siden bliver slettet. Er der ellers en måde. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Shoppen går ikke i stykker af, at man skifter themet tilbage til default. Modulerne vil ikke stå rigtigt, men det er også underordnet, da du jo sagtens kan teste, om du kan tilføje en vare fra en kategori alligevel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Okay. Nu har jeg lige prøvet at teste det via default temaet. Og der virker det fint, ingen problemer. Men da jeg så skiftede over til mit eget, så var den galt igen. :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Så kan vi konstatere, at fejlen er i dit theme, og at du skal have fat på udvikleren af dette for at få det løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Det er simpelthen løgn . Det er jo stort set umuligt. Jeg kan knap nok, huske hvor henne jeg købte themet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Så har du sgu et problem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts