schoenmakertje Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 In mijn linker menu (zie mijn site) wil ik de categorie schoensmeer overige een paar posities naar beneden verplaatsen maar weet niet hoe ik dit moet. Kan iemand dit mij vertellen?? Er staan namelijk geen pijltjes zoals bij de producten om die te verplaatsen! PrestaShop™ 1.5.6.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 Kan me niet voorstellen dat de lange Prestashop gebruikers hier het antwoord niet op weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Indien je gebruik maakt van de Multishop mogelijkheid dien je in de categorielijst van de backoffice de betreffende shop te kiezen alvorens je gebruik kunt maken van de posities kolom waarmee je de volgorde kunt wijzigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacestar Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Het samenstellen van categorieën is nogal secuur werk. Uw lijst is nogal rommelig en erg lang. Bijv. die emaille producten,maak 1 hoofdcategorie Emaille en plaats daarin alle andere emaille categorieën/producten die daar mee te maken hebben. Zo zijn er meer subcategorieën die makkelijk in een hoofdcategorie kunnen worden gezet. En op alfabet zetten is ook iets wat veel netter lijkt en sneller zoekt. Hiermee is de lijst veel overzichtelijker voor de klant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts