Seidelin Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Hey Jeg har en kunde fra Sverige som gerne vil købe på min HP, men kan ikke gennemføre købet. Jeg har prøvet at oprette svensk Currencies. Jeg har indtastet: Valutanavn: SEK ISO kode: SEK Nummerisk ISO: 752 Symbol: SEK Valutakurs: 1,1876 Valutaformat: 0,000.00X Og slået decimaler, blank og aktiver til. Men den siger at omregningskursen er forkert?? Og er dette det eneste jeg skal oprette for at folk i Sverige kan handle på min side...?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Lige et spørgsmål. Har du en svenske krone konto. For på den måde modtager du jo beløbdt i svenske kroner. Hvorfor ikke bare lade ham betale i dkk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seidelin Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 Nej det har jeg nok ikke... :S Ville også gerne lade ham betale i DKK med hans VISA. Men han kan ikke gennemføre købet. Troede fejlen lå i at jeg ikke havde oprettet svensk currencie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Tager du imod visa kort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seidelin Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 (edited) ja det gør jeg... Edited March 7, 2014 by Seidelin (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Du skal dels have fragt opsat, landet aktiveret samt tillade at man kan bruge betalingsmodulet i Sverige. Nu skriver du hverken version eller andre oplysninger, så svaret bliver derfor ligeså uklart som spørgsmålet :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts