Bodk Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Såfremt jeg forsøger at rette featured products = markante producter til udvalgte produkter, så gemmes min ændring ikke. Tværtimod slettes denne tekst samt en del af de andre danske oversættelser blot. Hvorfor sker dette?Hvad skal man så gøre? Kan man rette dk filen i en txt editor og får den lavet til en gzip der kan læses af PrestaShop med et windows program? Har prøvet men ingen synes at lave gzip der virker når de indlæses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Det har været oppe at vende før. Du har formentlig problemer med suhosin./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodk Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 Tak for hjælpen. Var også på Unoeuro men den i linket henviste htaccess virkede så det nu gemmes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pooz.dk Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Hej.I hvilken fil retter man: markante producter ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 I modules/homefeatured/dk.php. Men i stedet for at rette direkte i filen kan du gøre det via =="back office"->"tools"->"translations"== og så vælge "module translations". Prøv evt. at starte med at importere den sprogpakke, jeg har postet her i forummet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts