rmadsen Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Hej alle.Jeg har opdateret fra ver. 1.0.0.8 til ver. 1.2.4.Men derefter har jeg fået et problem med de vare, hvor jeg har flere varianter. nemlig af det der ikke er på lager kan nu ikke længere købes til tros for af der er givet tilladelse til af man gerne må.Jeg her også for prøvet af ligge er helt ny udgave af ver. 1.2.4 op, og der har jeg ingen problemer.Er der nogle som her en ide om, hvad der er gået galt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivmin Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hejsa,jeg har lige afprøvet - har oprettet en vare i 2 størrelser, og angivet den ene med 0 i antal.På produkt-forsiden har jeg husket at ændre tilladelsen til at bestille varer som ikke er på lager.Jeg kan fint få lov til at vælge den størrelse, som er i antal 0.Man kan også gennemføre betalingen - ordren har så status af 'Ikke på lager'Men der er dog 1 ting der undrer mig - på resumé-siden står varen angivet med en grøn prik (på lager) og det må da være en bug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts