presta-dyr Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Både Epay og Quickpay giver nu mulighed for at bruge Paii som indløser. På den måde kan kunden betale med sin mobiltelefon. Jeg har meldt mig til, men har endnu ikke prøvet det. Er der andre, der har prøvet det? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Syntes ikke jeg nogen steder kan se hvad det koster at få en indløsnings aftale og hvad de tager i gebyr... ? Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Syntes ikke jeg nogen steder kan se hvad det koster at få en indløsnings aftale og hvad de tager i gebyr... ? Aupino Det kan ikke videregives her, da den aftale man indgår med Paii er fortrolig. Men du har ret i, at priserne ikke er offentliggjort. Du kan jo bede dem om at sende dig oprettelsespapirene, så ser du priserne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Sikke dog noget fis. Det der gør at jeg på forhånd ikke er interesseret Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Sikke dog noget fis. Det der gør at jeg på forhånd ikke er interesseret Enig, det er noget fis. De kunne jo lige så godt skrive priserne på deres hjemmeside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Hmm ok altså lige som det var med euroline i sin tid.. men kan du ikke lige oplyse om prisen er i nærheden af paypal, for så gider jeg slet ikke at anmode om oprettelsespapirene, det er alt for dyrt i længden at bruge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 har lige skrevet for at høre om deres betingelser også så må vi se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Har også anmodet nu efter jeg fik lidt insider viden om deres "hemmelige" priser. Ikke vildt dyrt hvis det er noget der vil blive brugt meget. dog vil mobilpay og Swip jo nok også komme med en shop løsning.. så vi kan jo ikke være med 3 steder, hvorfor laver nets ikke en løsning som Paypal (dog med meget mindre gebyr) hvor folk kan have deres kortinfo liggende.. så de ikke skal huske hvor de nu har lagt det.. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 2, 2014 Author Share Posted March 2, 2014 Nets? Nej, det ville overraske mig, hvis der kom et frisk pust fra den kant. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted March 3, 2014 Share Posted March 3, 2014 Kjeld Nets? Nej, det ville overraske mig, hvis der kom et frisk pust fra den kant. /Kjeld Vi kunne jo håbe Noget helt andet er Viabill hvad er det lige de har gang i, nu koster det jo et kæmpe gebyr for kunden hvis de ikke vil betale for at dele betalingen og kun have 14 dage..... syntes de roder rundt i det hele tiden... aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Aupino, hvor ser du det med et nyt gebyr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 5, 2014 Author Share Posted March 5, 2014 Start gerne en ny tråd om ViaBill. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 Ok starter lige en ny tråd på dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 MobilePay fra Danske Bank kommer snart med en løsning til Webshops. De har spurgt om jeg vil være med til at teste det - en endelige tidsfrist kendes endnu ikke /Bjarne www.pifosmykker.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtracing Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Nogen der har hørt mere fra Paii? Og evt hoppet med på vognen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Har hørt fra dem nu, med aftale blanket osv... men tror lige jeg ser om mobilepay og swipp ikke kommer med en bedre og billigere løsning. Løsningen er for dyr i starten hvis den ikke bliver ret meget brugt. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 Jeg har også fået svar. Efter min mening er løsningen også for dyr. Når man er i et niveau svarende til ePays månedlige gebyr, får man lyst til at kigge efter andre løsninger. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Jeg har i dag forespurgt Danskebank om de har en løsning klar eller om der kommer en i nærmeste fremtid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts