hesb Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 (edited) Witam, szukam rozwiązania dla mojego problemu. Próbuję podzielić tło sklepu na dwie kolumny (lewą i prawą) i każdej nadać inny kolor, żeby uzyskać podobny efekt: http://maiolab.net/wp/wp-content/uploads/2013/06/test-bg-threecolumn.png Niestety jak dotąd bezskutecznie. Jestem laikiem i zupełnie niedawno zacząłem personalizować wygląd swojego sklepu, korzystając z dostępnych tutoriali. Tutaj kieruję się opisem "opcji 3" tutoriala: http://maiolab.net/prestashop-template-page-background/ Nie wszystko jest dla mnie jasne i pewnie w którymś miejscu popełniam błąd. Nie wiem dokładnie, w których miejscach wklejać podane w treści tutoriala linijki. Edytuję 3 pliki: - header.tpl - footer.tpl - global.css W header.tpl wpisuję linijki (niebieskie) w miejscu: </head> <body {if isset($page_name)}id="{$page_name|escape:'htmlall':'UTF-8'}"{/if} class="{if $hide_left_column}hide-left-column {/if}{if $hide_right_column}hide-right-column {/if}{if $theme_settings.column}{$theme_settings.column}_column{/if}"> {hook h='freePosition'} {if !$content_only} <!-- left column background --> <div id="lefty"></div> {if isset($restricted_country_mode) && $restricted_country_mode} <div id="restricted-country"> <p>{l s='You cannot place a new order from your country.'} <span class="bold">{$geolocation_country}</span></p> </div> w footer.tpl podobnie wpisuję: </div> <div class="clear"></div> <div id="page_block_bottom"></div> </div><!-- #page_block --> <!--right column background --> <div id="righty"></div> <!-- Footer --> <div id="footer"> <div id="footer_content"> <div id="footer_content_block"> {$HOOK_FOOTER} </div> <div id="footer_twitter"> <div class="opacity_bg"> {hook h='footer_twitter'} </div> oraz linijki w global.css poniżej "struture": /* ************************************************************************************************ struture*******************************************************************************