kfasterholdt Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Hej Jeg er helt ny i det her, og det kan godt være det bare er mig der ikke kan gennemskue det, men har flyttet min shop fra test til den endelige placering, og egentlig så alt ud til at virke i frontend og backoffice, men når jeg så vil cleare cachen får jeg en hel side med fejlmeldinger lignende dette: Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/hyggetrolden.dk/public_html/cache/smarty/cache/blockbestsellers^3^8^db419f7086092a6cd5c80e71be39176b4709a43f.blockbestsellers.tpl.php/) is not within the allowed path(s): (/var/www/hyggetrolden.dk/:/var/www/tmp/) in /var/www/hyggetrolden.dk/public_html/classes/Tools.php on line 699 Jeg har spurgt på den engelske side, men har ikke fået nogen svar, så nu prøver jeg her, hvad kan være gået galt, og hvordan kan jeg rette det? Serverinformation Serverinformation: Linux #1 SMP Tue May 14 21:18:13 EEST 2013 x86_64 Server software version: Apache PHP version: 5.3.27 Hukommelsesgrænse: 180M Maks. udførelsestid: 30 Database information MySQL version: 5.6.16 MySQL version: InnoDB Tabel præfix: 1clk_f4eaa654a2cc_ Butiksinformation PrestaShop version: 1.5.6.2 Butiks URL: http://hyggetrolden.dk/ Navn på temaet, der bruges: default Mail konfiguration Mail metode: Du benytter PHP mail() funktion. Dine oplysninger Din webbrowser: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.117 Safari/537.36 Samtidig får jeg en fejlmeddelelse når jeg vil gå ind i den danske oversættelse af moduler (f.eks. paypal): Advarsel: Din PHP konfiguration begrænser det maksimale antal af felter i en formular2000 for max_input_vars.Anmod venligst din værtsudbyder om at øge denne begrænsning til 2478 mindst eller rediger oversættelsesfilen manuelt. ved ikke om der kan være en sammenhæng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kfasterholdt Posted February 26, 2014 Author Share Posted February 26, 2014 Problemet med max_input_vars er løst, værdien kunne ændres i .htaccess Så mangler bare at finde ud af hvad der går galt med clearing af cachen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Lyder som om din installation af shoppen ikke er gået godt så du har helt generelle fejl Får du også fejlen på din lokale installation? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kfasterholdt Posted March 1, 2014 Author Share Posted March 1, 2014 Jeg har ikke en lokal installation - det er en 1 click installation fra unoeuro, som jeg først bare havde som et tilknyttet domæne, men som jeg så har opgraderet og flyttet til et webhotel. Det fungerede fint før jeg flyttede det. Det eneste jeg har rettet er databasenavn og adgangskode i settings.inc.php og alt andet ser umiddelbart ud til at fungere fint. Men er i tvivl om der er andet der skal rettes til. Synes jo godt det kunne se ud til at der er et problem med stierne, men kan ikke gennemskue hvor det kan være... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts