LayWay Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Hej derude. Jeg bruger Prestashop 1.5.4 og har et tema lagt på min shop. Jeg er ved at optimere min SEO på siden, og er blevet "bedt" om af firmaet der står for dette, at lave en brødtekst på min forside så google bedre fanger siden. Jeg ønsker at indsætte noget "flot" tekst indimellem min top "slider"/billede og bedst sælgende produkter (se screenshot med pile) Er der nogen bud på hvordan jeg får "puttet" tekst ind der, og gør det lidt flot hvis i forstår? Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jeg vil tro, at Startside Teksteditor modulet vil kunne klare det for dig. Ligger i frontoffice funktionaliteter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Jeg kan ikke finde det modul du henviser til, er det standard i Prestashop 1.5.4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Det er fordi den hedder hjemme teksteditor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Det er fordi den hedder hjemme teksteditor. Det er muligt det har skiftet navn. Jeg er på 1.5.3.1, og her hedder det Startside teksteditor. I den engelske udgave hedder (eller hed) det Home page text editor. Det er med som standard i 1.5.3.1, men kun hvis man angiver en fuld installation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Jeg fandt den under "hjemme texteditor" Jeg har lavet en lille test men overskrifterne og billedet hooker i venstre side og kan ikke ændre umiddelbart? Selve teksten kan jeg lave indryk på som virker fint. Se vedhæftede screenshot. Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Du kan sikkert rette det til i modulets .tpl fil. Alternativt kan du dog nøjes med at bruge selve tekst feltet. Her kan du via html lave en H1 overskrift og tilføje et billede der er centreret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted February 28, 2014 Author Share Posted February 28, 2014 Jeg har fået leget lidt med det er resultater er okay, MEN et par små spørgsmål: - Det hvide felt imellem billede og overskrift, kan det gøre mindre? - Teksten i højre side må gerne have samme "indryk" som i venstre side, nogle idéer til det? Se vedhæftede screenshot. Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 /modules/editorial/css/editorial.css .editorial_block h1 margin: 40px 0 10px; Rettes til margin: 0px 0 10px; /themes/et_smarty/css/global.css #center_column .rte p, .mceContentBody p { Tilføj: padding-right: 20px; Og så har jeg vist også været rigtig flink... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts