John60 Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Hejsa, - Jeg bruger PS 1.5.6.1 - www.cykel-mtb.dk - std. tema. Er der nogen der ved om man kan sætte standard temaet op til at vises i responsive ? Jeg har nemlig opdaget at min side ikke kan ses på f. ex. en iPad. Eller skal man anvende et andet tema ? Og i givet fald - nogen gode og billige ideer til alternativt tema med responsive funktionen ? ! ? ! /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Hej, Standard theme er ikke resposive, men har tilpasset design til tablets og smartphones. Jeg har ikke lige en iPad ved håneden, men det ser da ud til du har det slået til, da det virker fint på en samsung tab. Mvh. Nikolaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted February 20, 2014 Author Share Posted February 20, 2014 Hej Nikolaj, - Måske det "kun" er et Apple issue. For på min HTC mobil, kan jeg også se siden. Men det kan bare ikke lade sige gøre på en iPad. (Jeg har ikke prøvet en iPhone) Jeg hører gerne om forslag til andet prisbilligt og fungerende tema der er responsive. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Der findes masser af responsive themes til version 1.5 prøv at kigge på disse sider: http://themeforest.net/category/ecommerce/prestashop og www.templatemonster.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts