NickKK Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Hej alle, Jeg så engang noget - mener det var her i forummet - om, hvordan man får sat en linjeskift ind på f.eks. fakturaen, så den skriver varianter pænt under hinanden, i stedet for efter hinanden i én lang køre. Men jeg kan ikke huske hvad det var og kan ikke finde indlægget. Er der en af jer der kan? På forhånd tak :-) /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Du kan hente nogle bedre fakturaskabeloner på denne side: http://www.andreapuiatti.de/prestashop-invoices/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Ja, det er korrekt. Men at den skriver dem, som du ønsker det, tvivler jeg på. Jeg bruger Cardscapital. Den er pænere end standard, men opfylder ikke helt dine ønsker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 19, 2014 Author Share Posted February 19, 2014 Jeg har det jo rent faktisk i min shop lige nu - og skal bruge det i en anden shop, men kan ikek huske hvor i koden det er rettet. Er der en af jer, der kan identificere det, hvis jeg poster (hvilken?) fil her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Så kan du vel bare kopiere filerne fra den ene shop til den anden. Så burde det da virke.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts