Hoppe75 Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 (edited) Hej alle sammen hvis man skal lave et nyhedsbrev kan man lave det i world nogen der ved hvordan det funger køre med PrestaShop™ 1.5.6.1 kh Claes Hoppe Edited February 18, 2014 by Hoppe75 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 "World"? Lad mig give dig et godt råd: Brug MailChimp. Det er gratis, når du ikke sender til for mange og det er super super nemt. Der er et fint modul de har lavet, som laver integration mellem PS og MailChimp. Det fungerer perfekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted February 18, 2014 Author Share Posted February 18, 2014 Hej Nick tak for tippet hvor finder jeg modullet har søgt på nette og på mailchimp.com men syndes ikke jeg lige kan finde noget :-) kh Claes Hoppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 http://connect.mailchimp.com/integrations/mailchimp-sync-for-prestashop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts