mikkel72 Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Hej Jeg vil lige hører om det er nok bare at lave en backup af databasen inde i prestashop, gemme den godt, og skulle uheldet være ude så ligger alle varer, kategorier, osv. gemt i database backup sql.filen, lige til at installere igen ? Mvh. Mikkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Jeg laver altid backup via mit webhotel. Det andet stoler jeg ikke på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikkel72 Posted February 18, 2014 Author Share Posted February 18, 2014 Ja det lyder egenligt meget fornuftigt ;-) Tak for tippet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Jeg har nu gode erfaringer med at bruge den indbyggede backup funktion. På visse servere er PHP max. execution time sat til 30 sekunder og så kan det godt give problemer, hvis der er meget data. Men det er jo ikke kun databasen, der skal laves backup af. Billeder, moduler m.m. skal jo også gemmes. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts