MrtinL89 Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Hejsa Jeg sidder og bøvler med et nyt tema jeg har installeret... Jeg kan simpelthen ikke få skiftet teksten i "add to cart" knappen. Jeg har prøvet under samtlige sider, hvor jeg kan finde kode der indeholder teksten, men intet resultat. Nogen der ved hvor jeg skal ændre det?? vh Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Er du sikker på, at du vælger det rigtige sprog? Ellers send mig en PM med et SuperAdmin-login, så skal jeg se om ikke det kan klares med et snuptag. /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrtinL89 Posted February 15, 2014 Author Share Posted February 15, 2014 Er du sikker på, at du vælger det rigtige sprog? Ellers send mig en PM med et SuperAdmin-login, så skal jeg se om ikke det kan klares med et snuptag. /Nick Ja alt andet er dansk bortset fra den ene knap: https://www.dropbox.com/s/zomdi7y8tha6kr1/cart.png Sender dig lige info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Så er det rettet + et par andre detaljer. /Nick 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 God stil Nick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrtinL89 Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Siger tak for hjælpen. Det sætter jeg stor pris på Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Det var så lidt. Det eneste det koster dig er, at du - engang når du er en PS-haj - giver tilbage her i forummet :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrtinL89 Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Efter at have arbejdet med import af producenter har jeg fået et underligt problem. http://www.hardwarenetto.dk/temp/ Min image slider opfører sig virkelig underligt.. Den viser samtlige billeder på forsiden..... Hvad kan jeg have gjort galt? Har ikke pillet ved hverken moduler eller positioner. vh Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Prøv at afinstallere den og installer den igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts