Willem Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Wie kan mij op de goede weg helpen? Ik draai prestashop versie 1.4.8.2 en wil overgaan naar versie 1.5.6. Ik heb een copie gemaakt van de site en deze geplaatst op een WAMP server. De database heb ik lokaal geïmporteerd in mysql. De tabel ps_configuration heb ik aangepast zodat er geen SSL draait, het domain localhost is etc. Ik heb 1-click update geinstalleerd en deze gedraaid. Ik krijg echter aan het eind de melding dat de update klaar is maar dat er fouten gevonden zijn. Dit is een lange lijst met SQL fouten en de melding "Mysql server has gone away". Hierdoor zijn sommige tabellen niet goed geconverteerd of gevuld. De site draait niet en dus hoopjes problemen. Nu ben ik niet voor 1 gat te vangen en heb het forum nagespit en wat aanbevelingen uitgevoerd zoals de update via de expert mode te draaien. Ook dit geeft dezelfde foutmeldingen. Ik heb ook geprobeerd om 1 voor 1 de MYSQL updates te draaien om dan vervolgens in een versie 1.5.6 te importeren. Ook dit is niet gelukt. Heeft iemand een idee hoe ik dit varkentje kan wassen? Suggesties welkom. Gr Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Dag Willem, Heb je in "config > settings.inc.php" de gegevens ingevuld van de lokale server? En ook alle cache handmatig geleegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 Probleem is getackeld. Ik heb de instellingen van Mysql aangepast wait_timeout heb ik op 28800 gezet en wat andere waarden verdubbeld en dat ging goed. N Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts