Ronman Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Hoi mensen, is het mogelijk om met de product generator ook voor elke combinatie een apart artikelnummer te genereren. (of op andere manier) Dit kan wel handmatig maar is voor enkele honderden artikelen natuurlijk niet te doen. Op een oud topic van 2011 is geen antwoord gekomen op deze vraag maar misschien is er nu een mogelijkheid. voorbeeld bedoeling: trui zwart maat 40 artnr 220 trui zwart maat 41 artnr 220 trui rood maat 40 artnr 330 trui rood maat 41 artnr 330 etc dus andere kleur ander artikelnummer (referentienummer) groet, Ronny Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Volgens mij kan dit alleen handmatig door op het potloodtje te klikken bij combinaties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronman Posted February 11, 2014 Author Share Posted February 11, 2014 Hey schoenmakertje, Ik dacht dat al wel, maar bedankt voor je antwoord. Zoals ik al zei op een oud topic uit 2011 kwam ook al geen antwoord. groet, Ronny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanno Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Hallo Ronny, Ik werk bij NoviSites Websolutions; wij zijn de enige gecertificeerde NL Partner van PrestaShop. Wij kunnen dit wel voor je oplossen door een aanpassing te doen aan het systeem, dit kan vaak op fixed-price basis of na-calculatie.Verder bieden wij ook een strippenkaart systeem aan om van te voren een aantal support uren af te nemen die je te pas en te onpas kunt gebruiken ;-) Mocht je interesse hebben, neem dan contact op via [email protected] of 0318 469 999Met vriendelijke groet, Hanno van Dijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts