explodedk Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 jeg kan simpelthen ikke finde ud af at sætte multistore op over 2 domæner på samme webhotel. jeg har en shop kørende nu som kører som den skal, lad os kalde den for www.domain1.dk jeg vil nu gerne starte en ny shop, men vil gerne bruge multistore funktionen og få glæde af en backoffice. det nye domain er endnu ikke købt, så ville ligge den på ny.domain1.dk min udbyder er meebox, som bruger cpanel. jeg har lavet et parked domain der hedder ny.domain1.dk og i min prestashop multistore opsætning sat det op med følgende oplysninger: domæne: ny.domain1.dk domæne ssl: ny.domain1.dkfysisk url: / virtual url: blank din endelig vil være http://ny.domain1.dk men herfra stopper det så også for mig. jeg kan ikke helt finde ud af ud fra how to guiden hvordan det skal gøres. skal jeg selv installere en prestashop på ny? eller klarer prestashop selv det ? når jeg besøger siden får jeg bare en 404 nemlig. skal min fysiske url/virtuelle url ændres ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modelsport Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Hejsa Det virker som om du ikke hat sat det rigtig op i menuen Multistore. Den skal du oprette butiksgruppe og domæne Og som du selv siger så er det med et parked domæne med Cpanel. Mvh Lars Ravn www.modelsport.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts