LayWay Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Hej Bruger Prestashop 1.5.4.1 Når kunden prøver at oprette sig som kunde via mit top link der hedder "min konto" kommer kunden ind på en "form" hvor man kan oprette en konto. Den melder dog en fejl da man ikke kan udfylde feltet telefonnummer da det ikke eksistere. Se vedhæftede billede. Hvordan tilføjer man et telefonnummer felt som kunden kan/skal skrive i? I min indkøbsvogn fungere det helt fint. Mvh Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Jeg har på en fornemmelse af, at det er et købt theme? I så fald kan vi ikke hjælpe. Du må kontakte den, du har købt themet af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Hej Thomas Når kunden opretter en ny konto, bruges standard PrestaShop workflow. Du har OPC modulet installeret, der ser bort fra alle disse standard oplysninger i selve kassen, som f.eks. Hr., fru, fødselsdag osv. Derfor er der ingen fejl her. Det påkrævede telefonnummer bør du kunne fjerne under Præferencer, Kunder og herunder sætte Telefonnr. til nej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts