explodedk Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 (edited) hej alle. jeg har et mærkeligt problem med min prestashop som jeg ikke kan hitte ud af hvorfor sker. i min chrome browser viser den i frontoffice priserne i $ selvom jeg kun har enabled danisk kroner i backoffice. den gør det ikke på min kollegaers maskiner, og den gør det ikke i firefox eller ie på min maskine. i backoffice står de rigtigt med danish kroner. den omregner endda fint prisen (f.eks 805kr i IE viser 145,79$ i chrome) det giver ingen mening - nogen der har en ide? www.easybuy.dk Edited February 6, 2014 by explodedk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Måske er det cachen i din browser der driller? /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
explodedk Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 hej Kjeld. takker det var noget så simpelt ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts