jonassen2 Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Jeg forsøgte at opdatere min Prestashop og jeg må have gjort noget forkert.Alt er væk der er kun 2 backups tilbage der er alt for gamle, hele mit arbejde er væk, alle min varer alle mine tilrettelser som er lavet. Andre der har oplevet dette? Hilsen M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Nej. Det har jeg ikke oplevet. Der er gået panik i dig. Flere ooplysninger tak. Hvad har du gjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 Jeg kan være kommet til at trykke på "rolleback" efterfølgende kan jeg se. Det er lige nedenunder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Så må du jo indlæse den manuelle backup som der står du skal lave. Sorry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 Alle min backups er væk. Ellers ved jeg ikke hvor jeg finder den Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 Hvis en DB backup ikke er en manuel backup så ved jeg ikke hvad en manuel backup er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Alt er væk der er kun 2 backups tilbage der er alt for gamle, hele mit arbejde er væk, alle min varer alle mine tilrettelser som er lavet. Andre der har oplevet dette? Nej, det har jeg aldrig hørt om. Hvad mener du præcist med at alt er væk? Er dine filer også væk? ;-) Eller har du bare rullet "tilbage" til din første version? Blev der lavet backup under one-click opdateringen? DB backup (Database backup) er kun backup af din database, men ikke af dine filer. Inden opdateringen skulle du også have lavet en backup af dine filer. Dine DB Backups kan du finde i backups-mappen i din admin-mappe. Men uden en backup af dine filer bliver det nok desværre svært at rede den situation du står i nu... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted March 3, 2014 Author Share Posted March 3, 2014 Ja jeg har rullet tilbage, men kan ikke rulle frem igen eller hvad man siger. Tak for afklaringen af hvad en DB Backup er. Hvor ser jeg om mine filer stadig er der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted March 3, 2014 Share Posted March 3, 2014 Hvor ser jeg om mine filer stadig er der? Via et FTP-program. Eller via file manager i dit kontrolpanel på dit webhotel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts