butikisabella Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 jeg får en fejl som jeg ikke ved hvor jeg skal rette.Håber der nongen der kan hjælpe mig den laver denne fejl event.returnValue is deprecated. Please use the standard event.preventDefault() instead. jeg kan ikke oploade billeder fra bag kontoret håber der er nogle der kan hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Hvordan har du kørt den ind. Prøv evt ar lægge dit backup ind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
butikisabella Posted February 1, 2014 Author Share Posted February 1, 2014 jeg har prøvet at gå tilbage til min prestashop 1,5,6,0 men det virker heller ikke men i vis detaljer om elemetet kommer denne fejl frem event.returnValue is deprecated. Please use the standard event.preventDefault() instead. jeg har læst på googel at dette script skkulle være for ældet men jeg ved ikke hvor jeg skal rette det. håber i kan hjælpe mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts