Guest Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 (edited) Jeg ved, at nogle af jer bruger iFeedback. Det har jeg nu installeret, og oprettet en Cron Job i Cpanel (Meebox). Men det kører ikke. Jf. iFeeback skal følgende sti benyttes; /data/home/xxxxxx/public_html/mirasdukketoej.dk/modules/ifeedback/cron_ifeedback.php Så min kommando ser således ud: php -q /data/home/xxxxxx/public_html/dukketoej.dk/modules/ifeedback/cron_ifeedback.php Jf. Meebox artikel skal kommandoen se således ud: php -q /home/cpanel_brugernavn/public_html/sti/til/fil.php Altså uden /data forrest. Jeg har prøvet med og uden /data forrest. Sat det til at køre hver dag ved midnat. Men det kører ikke. På Google har jeg læst at CMOD skal sættes til 711. Det har jeg gjort. Har I sat Cron job op, og hvordan er jeres settings? Edited February 2, 2014 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtracing Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 (edited) Min se sådan ud, og den virker. php -q /home/XXXXXX/public_html/modules/ifeedback/cron_ifeedback.php Jeg bruger dog PS 1.4.9 hvis det skulle have nogen betydning. Edited January 31, 2014 by rtracing (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Jeg har lige prøvet at fjerne det /data igen. Så må vi se. Jeg tror ikke PS1.4.9. ctr. 1.5.4.1. har nogen betydning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Prøv med: wget -qO- http://mirasdukketoej.dk/modules/ifeedback/cron_ifeedback.php /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Tak. Det hjalp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts