Helloworld12 Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Hey, Ik zou mijn prestashop willen gebruiken voor de aanschaf van tickets voor een sportwedstrijd. Aangezien er verschillende tickets zijn (5km en 10km, individueel en team) zou het handig zijn moest ik in de statistieken lijsten kunnen genereren wie bv een ticket gekocht heeft voor de 5km. Momenteel blijkt dit niet mogelijk te zijn. Je kan wel zien hoeveel keer een product verkocht is maar dus niet door wie. (tenzij ik deze functie nog niet gevonden heb) Is het op een of andere manier mogelijk om dit toch te kunnen bekijken? Alvast bedankt voor de reply... Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Met een tooltje wat ik gebouwd heb kan dat wel. http://www.prestashop.com/forums/topic/185401-free-script-product-mass-edit-category-multi-edit-order-edit/ Statistics->Revenue aanzetten en daar dan op klikken in de resultaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts