cille2612 Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 (edited) hej.. som overskriften lyder, så når jeg prøvet at uploade et købt tema, i prestashop via modulet, inporter tema, skriver den Bad configuration file, hvorfor gør den det? Temaet virker til 1.5.6.1 så jeg har prøvet at installere prestashop manuelt, med version 1.5.6.1 det virkede ikke så har jeg prøvet med 1.5.6.0 det virkede hellere, ikke, jeg har prøvet både manuelt og med one-clik jeg har også prøvet at installere temaet, via mit ftp client, uden held. samt har jeg prøvet med modulet inpoter! er der nogle af jer, der ved hvorfor den gør det her??? er det fordi, den skal ned i en version 1.5.5.6 eller noget andet? det virker bare mærlige når det købte tema er op til 1.5.6.1 ??? Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe.. jeg har vedhæftet et billede.. mange hilsner cecilie ( Ja om selve problemet er løst, ved jeg ikke. men jeg gjorde det at jeg pakkede hele zipfilne ud, og har så uploadet temaet i bidder, med diverse moduller og billeder mm. så kunne jeg godt gøre det) Edited February 1, 2014 by cille2612 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Du skal nok hente hjælp der hvor du har købt themet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted January 29, 2014 Author Share Posted January 29, 2014 ja... jeg har skrevet til dem.. det er købt fra themeforest.. men de har meget ventetid, på svar lige for tiden.. så jeg tænkte det kunne godt være, der var nogle her inde, der sagde.. det er fordi... eller du skal lige gøre sådan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts