explodedk Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 hej med jer. jeg er ny til prestashop, og min kære gamle far har siddet og oprettet nogle varer på hans nye shop jeg har lavet til ham. men pludselig viser forsiden ingen ting. der er helt blankt. jeg kan godt se mobilversionen, og admin panelet virker også. Serverinformation Serverinformation: Linux #1 SMP Tue May 14 21:18:13 EEST 2013 x86_64 Server software version: Apache PHP version: 5.3.27 Hukommelsesgrænse: 300M Maks. udførelsestid: 259200 Database information MySQL version: 5.6.15 MySQL version: InnoDB Tabel præfix: ps_ Butiksinformation PrestaShop version: 1.5.6.2 Butiks URL: http://easybuy.dk/ny/ Navn på temaet, der bruges: default Mail konfiguration Mail metode: Du benytter PHP mail() funktion. Dine oplysninger Din webbrowser: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.76 Safari/537.36 jeg har ligeledes forsøggt at installere et nyt tema, og reinstall default tema, men det virker ikke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 PS version, tak. Og hvad med et link til siden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
explodedk Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 hej Pertho. kan du ikke se det jeg har sat ind i <code> ? der står både url og version og alt andet der måtte være brug for ButiksinformationPrestaShop version: 1.5.6.2Butiks URL: http://easybuy.dk/ny/Navn på temaet, der bruges: default Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Sorry. Forsiden bliver ikke "bare lige pludselig" blank, medmindre du har ændret noget. Så hvad har du ændret lige før det skete? Bortset fra det med themet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
explodedk Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 hej Pertho. Som jeg skrev i den første oprettede min far nogle varer - og da han ville kigge hvordan det så ud, var der blankt. så oprettelse af en vare var sidste step. Link to comment Share on other sites More sharing options...
explodedk Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 jeg har prøvet at disable alle varer/kategorier - men det gør ikke nogen forskel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts