xlpiger Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 (edited) Hej, Jeg er i den heldige situation at jeg snart skal på ferie, og ønsker i den forbindelse at fortælle mine kunder at de varer de er ved at købe, først bliver sendt xx.xx.xx Det står selvfølgelig på forsiden at vi er på ferie, men jeg ved at erfaring at mine trofaste kunder ikke ser så meget på forsiden, men går direkte i gang med at shoppe - dejlige kunder Kan I komme med et bud på hvad I ville gøre? Jeg er ikke nogen haj til at kode. 1.5.6.1 - theme fra themeforest (shoppen er ikke live endnu - har migreret fra Dandomain) På forhånd tak xlpiger.dk Carsten Har købt et add to cart modul som jeg prøvet at modificere Edited February 4, 2014 by xlpiger (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Jeg bruger den http://www.prestashop.com/forums/topic/223697-free-module-modulo-vacanze-holidays-module-free/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
xlpiger Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 Måske burde jeg også ha sagt at mit Italienske/Spanske heller ikke er godt Hvordan configurerer du den? Der er ikke mange muligheder. Jeg kan ikke se hvordan modulet virker. Jeg har installeret det, og prøvet at tilføje varer til kurven. Ved du om der er dokumentation (læsbart) et eller andet sted? Carsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts