KiCO Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 (edited) Graag zou ik een aantal korte filmpjes plaatsen op de homepage van mijn webshop. Weet iemand of het mogelijk is om filmpjes te plaatsen? Zo ja, hoe kan ik dat doen? ik werk met prestashop 1.5.6.1 Hopelijk kan iemand mij helpen. Edited January 27, 2014 by KiCO (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronaldfast Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Je kan vrij simpel een youtube filmpje op je home page zetten. Instaleer de module "Home text editor". Ga nu naar youtube en open de video die je wil op je home page. Onder de video zie je een know "share". Klik hierop. Kies vervolgens voor "embed". Kopieer deze code in je home text editor.Let er wel op dat je in de html versie zit. Je video staat nu op de home page. Veel succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 (edited) Dat werkt inderdaad heel goed. Ook in Prestashop 1.6 Maar ik wil een filmpje voortdurend laten spelen. Eventueel met een korte pauze er tussen. Ook geeft Youtube een rand om de film heen. Kan die ook weg? Of kan dit doormiddel van een iframe commando ook gerealiseerd worden? Edited October 18, 2014 by frits1969 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts