steengod Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Hej, jeg vil gerne have noget multishop i min butik. Er det muligt at have forskellige valutaer i butikkerne, hvor jeg selv skriver prisen i den valuta det drejer sig om og det ikke bliver en udregnet pris. Der skal kun være en valuta at vælge mellem i de forskellige butikker. Håber nogen kan hjælpe. Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ja, det kan du godt. Start med at oprette dine to shops. Vælg så med "Multistore konfiguration for" først den ene shop og så den anden shop. I hver shop kan du aktivere/deaktivere valutaer etc. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 tak, det lyder godt. Så jeg kan vælge at en vare fx. koster 150 kroner og 20 Euro? Og at den ikke siger 150 kroner og så regner sig til den skal koste 21,32 Euro? Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 (edited) Ja. Måske du kunne have glæde af det modul, jeg netop har gjort færdigt, der kan afrunde priserne til "pæne" tal: Afrund priser. /Kjeld Edited January 22, 2014 by presta-dyr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Det køber jeg Kjeld. 1000 tak for det. Det løser jo mit problem :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts