Generaal Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 (edited) [sOLVED]Beste lezers, Stel vandaag 'n raar gebeuren vast bij het volgende: Als ik in BO > Producten > afbeeldingen, 1 bepaalde foto wil uploaden, lukt dit niet bij 1 foto, en wel bij andere foto's van dezelfde orde en op dezelfde HD locatie. Ik heb de foto al eens opnieuw van 't internet gehaald en opgeslagen, maar het blijft hetzelfde. Volgende rode melding: Fout opgetreden tijden het kopiëren van een afbeelding. Als ik refresh, is er wel 'n vraagteken bij gevoegd, maar de foto blijft ontbreken. Iemand 'n idee waar dit aan kan liggen? MVG, Generaal Edited February 14, 2014 by Generaal (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 (edited) Als het met andere productafbeeldingen wel goed gaat, dan is die afbeelding waarschijnlijk te groot, heeft het te hoge resolutie of is het corrupt... Open het eens in een beeldbewerkingsprogramma (en maak het kleiner ) en sla het opnieuw op en probeer opnieuw te uploaden. Edited January 21, 2014 by AKJV (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Als het met andere productafbeeldingen wel goed gaat, dan is die afbeelding waarschijnlijk te groot, heeft het te hoge resolutie of is het corrupt... Open het eens in een beeldbewerkingsprogramma (en maak het kleiner ) en sla het opnieuw op en probeer opnieuw te uploaden. Beste AKJV, Het is gelukt, afbeelding verkleind. Maar vind het raar, het zit in dezelfde grootte als de andere afbeeldingen. Alvast bedankt voor je snelle hulp! MVG, Roger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Beste AKJV, Misschien heb jij 'n oplossing voor 't aanslepend probleem in volgend topic: Menu probleem in BO na toevoegen tab MVG, Generaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts