NickKK Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Ja, emnelinjen siger det hele... Jeg vil rigtig gerne have denne mulighed i en 1.5-shop, som også skal bruges af et butikspersonale, hvor det altså ikke er praktisk at kunden skal stave sit navn. Har I nogle gode forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ja det vil være super jeg lytter lige med Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Her er lidt inspiration. Kopier den vedhæftede fil til override/controllers/admin. Slet filen cache/class_index.php (den bliver gendannet automatisk). Nu tilføjes en kolonne med telefonnummeret til ordrelisten. /Kjeld AdminOrdersController.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Fedt Kjeld Vil denne fjerne cart id ved ordrelisten? Bruger nemlig den fil du tidligere har lavet med cart id i overliggende allerede og vil nødig miste den Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Det vil stadig virke. Du kan evt. flytte rettelsen med cart ID til filen i override/controllers. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Det virker perfekt - SUPER FEDT Kjeld Det er en fed feature TAK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted January 30, 2014 Author Share Posted January 30, 2014 1 million gange tak, Kjeld! Du er en knob :-) Men mon du kender Orlique Order Manager? For det ville være fedt, om samme rettelse kunne ske i dette modul også. Måske du eller en anden kan finde ud af det? Det overstiger desværre mine egne evner... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Prøv at skrive til programmøren. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts