Lucif Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Wij hebben sinds vandaag Kiyoh en helaas hebben ze geen koppeling met prestashop. Nu heb ik een 'handleiding' gekregen, hoe ik dit zou moeten doen. Dit is erg minimaal maar er staat: Het aanroepen van de koppeling kan bijvoorbeeld met een pixel of klein iFrame op de laatste pagina in het bestelproces van de webshop. Of indien het om een andere systeem gaat, kan vanuit daar een seintje worden afgeven bij een afgeronde bestelling. Welke pagina zou dit dan moeten zijn? De link die dan gebruikt moet worden: http://www.kiyoh.nl/set.php?user={user}&connector={connector}&action={action}&targetMail={targetMail}&delay={delay}User is mijn emailadres, connector is mijn code die ik in kiyoh kan vinden, action moet ik sendInvitation invullen, delay is het aantal dagen, dat wil ik op 4 hebben.Alleen targetmail snap ik niet.Hoe wordt de targetmail achterhaald?Kan iemand helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanno Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Hoi Lucif, Wij hebben een Kiyoh module gemaakt voor PrestaShop die je alle vrijheid geeft een beoordelingsverzoek te sturen als:- Er een nieuwe order wordt geplaatst; na x dagen.- Een order een bepaalde status heeft bereikt; na x dagen. - Handmatig een order wordt geselecteerd vanuit de backoffice. Neem even contact op via [email protected] of 0318 469 999 als je interesse hebt! Met vriendelijke groet, Hanno van Dijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts