Marxman Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Jeg har et problem med prestashop, hvor jeg får denne fejl når jeg vil videre til betaling. Fatal error: SUHOSIN - Use of preg_replace() with /e modifier is forbidden by configuration in /var/www/web206/web/modules/epay/epay.php(491) : regexp code on line 491 Nogen ider? Mvh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Er shoppen i testmode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marxman Posted January 17, 2014 Author Share Posted January 17, 2014 Nej det er den ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heine_ePay Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 HejJeg kan ikke lige lure, hvad fejlen skyldes, men har du prøvet at hive fat i vores tekniske supportere?Send evt. en mail med screenshot til support(at)epay.dk, så er jeg sikker på, de kan hjælpe.Mvh.Heine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts