kobylek Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 (edited) Witam.Na wstępie powiem że nie znam terminologi ani ciut ciut. Jako iż jestem początkujący proszę o pomoc. Od paru dobrych dni modyfikuje swój przyszły sklep. Właściwie to na początku szukałem po prostu gotowych skórek i chciałem później dostosować do potrzeb ale często się wszystko rozjeżdżało więc musiałem instalować od nowa. Postanowiłem więc zrobić gotowiec na wampserver, modyfikując wszystko od początku samemu lub z pomocą Już wprowadzone przeze mnie zmiany :Usunięcie prawej kolumnypodkategorie widok siatki + dostosowanie goprodukty widok siatkiusuniety obrazek z pkt 9usunięte sortowanie u dołuOczywiście liczba pytań jest dużo dużo dłuższa A więc do rzeczy:4. Jak zmienić wygląd atrybutów tak aby przycisk jednokrotnego wyboru był obok, zamiast jeden pod drugim5. Czy bardzo trudne w wykonaniu by było takie podkreślanie po wyborze atrybutu ?6. Jak zrobić coś takiego aby po najechaniu na wyszukiwarkę lub produkt pojawiała się otoczka ?7. Jak zmienić czcionkę kategorii ?8. Jedno z ważniejszych pytań. Jak usunąć całe logowanie i rejestrację ?10. Jak przenieś slider na góre ? zeby wyszło coś takiego, gdy przenosze moduł w panelu pisze że się nie da.11. Jak powiększyć, zaokrąglić wyszukiwarkę?11a. Jak wpisać przykładowy tekst w wyszukiwarkę taki który znika po kliknięciu ?11b. Jak zmienić przycisk z "szukaj" na ikone np lupy12. Czy jest jakiś bardziej rozszerzony blok kontaktowy ? Chciałbym jeszcze wpisać takie rzeczy jak gg adres mail..13. Gdzie zmienić napis i wygląd "dodaj do koszyka"No i jak na razie to chyba wszystko, bo większości pewnie zapomniałem Z góry dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi Edited January 19, 2014 by kobylek (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...