controlsys Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Witam szukam pomocy w sprawie instalacji polskiego języka od kilku dni stawiam sklep przy pomocy prestashop i mam problem, bo nie znam się na nim zbyt dobrze.Wiem że mogę zaimportować język w opcjach tools>translations> ? dobrze rozumiem ? importuje tam plik językowy pisze że ok, ale co dalej ? bo nie widać tego języka ?liczę na pomoc ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Słomiński Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 trzeba jeszcze język aktywować w Tools->Languages Link to comment Share on other sites More sharing options...
controlsys Posted October 8, 2009 Author Share Posted October 8, 2009 hm no tzn mam tam języki i są dwa standardowe z zielonym ptaszkiem a przy polskim języku mam warning ;D trójkącik znaczy się że coś jest nie tak ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Słomiński Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 hm, chyba wcięło mi poprzedniego posta. Kiedy wejdziesz w edycję języka (Tools -> Languages, kolumna Actions) , powinna ci się wyświetlić na czerwono lista wszystkich brakujących plików. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tkoomzaaskz Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Witam na forum!Ja mam z kolei problem z zainstalowaniem polskiego tłumaczenia. Robię tak jak trzeba (tak mi się wydaje) - dodaję nowy język, pojawia się trójkąt ostrzegawczy. Ładuję gzipa - i wtedy wywala mi błąd (unable to extract archive czy jakoś tak). A tłumaczenie jest pobrane na świeżo ze strony prestashop.Zrobiłem więc tłumaczenie "ręcznie", czyli rozpakowałem i automatycznie pliki powsadzały się tam gdzie trzeba, tylko przy tym rozwiązaniu tłumaczenie jest niepełne.Pytanie: czy coś robiłem źle na początku? Czy może jest jakaś niezgodność wersji w presta? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...