John60 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hejsa, - Jeg kunne godt tænke mig at ændre i teksten: "Har du ikke en PayPal-konto", og ligeledes i linien under: "(Valgfrit) Opret en PayPal-konto ............" - se vedhæftede fil. Er der nogen der ved hvor og hvordan jeg kan gøre det ? Jeg bruger PS 1.5.6.1 std. tema www.cykel-mtb.dk /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Det screenshot du viser er fra PayPal. Jeg tvivler på, du kan ændre det. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 Hej Kjeld, - Det frygtede jeg også. Men er der så noget med at man kan lave sin "egen" SSL til betalinger, men stadigvæk så man kan bruge PayPal ? Eller er det for kompliceret ! ! ! /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Både Quickpay og ePay giver dig mulighed for at bruge PayPal. Men jeg tvivler på, at det er det, du ønsker. Kig også på Ewire. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 Hej Kjeld, - Du har sandsynligvis ret. Det eneste jeg bare gerne vil, er at kunne gøre kunden tydeligt opmærksom på, at det IKKE er nødvendigt at skulle bruge en PayPal-konto for at betale, men bare anvende et helt almindeligt kreditkort. Jeg synes det står lidt kryptisk (ganske givet bevidst) - men forhåbentlig finder kunderne vej alligevel. Nu må jeg prøve, og så ser vi hvordan det går. Tak indtil videre. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Hej! Jeg har det samme "problem" det virker ulogisk at man ikke kan gå direkte til kortbetaling, har snakket med Paypal og der er ikke noget at gøre ved det. Skifter nok snart til noget andet betaling, det er jo enormt vigtigt det fungerer godt og tillidsvækkende... Jesper/marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Hej Jesper, - Jeg hører gerne om du ændrer dine betalingsgateways, og evt. til hvad og hvorfor ! Jeg har valgt PayPal, da der ikke er nogen faste månedlige gebyrer, kun når der kommer en indbetaling. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts