John60 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 (edited) Hejsa, - Er det ikke muligt at slette en order helt i PS ? Jeg har nu lavet en del tryorders, for at teste shoppen, og dem vil jeg gerne have fjernet, inden jeg går i luften ? Jeg bruger ver. 1.5.6.1 std.tema. www.cykel-mtb.dk /John60 Edited January 13, 2014 by John60 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hej, Hvis jeg var dig ville jeg bare ændre dem til "canceled". Du kan godt delete ordre, men der har i nogen tilfælde været rapporteret problemer med dette efterfølgende, medmindre du kommer helt ind i databasen og får slettet ordrene. Du kan læse lidt nærmere her: http://www.prestashop.com/forums/topic/276758-delete-orders-is-it-possible/ Mvh. Nikolaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Hej Nikolaj, - OK - jeg sætter dem bare til annulleret. TAK - for input. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts