John60 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 (edited) Hejsa, - Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg ændrer i betalingsteksterne i betalingens step 5 ? ? ? Det er de felter som jeg har markeret i rød cirkel i vedhæftede fil ! Jeg har prøvet og være inde i Oversættelser og Moduler for hhv. Paypal og Kontooverførsel. Men her var der ikke mulighed for at rette i disse felter. Jeg ser frem til en forhåbentlig snarlig løsning /John60 Edited January 13, 2014 by John60 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hej, Hvis du går ind under modulet bankwire eller bankoverførsel og vælger det danske flag ved "Administrer oversættelser" i højre hjørne, så mener jeg du kan ændre det i den der bare hedder payment. Ved desværre ikke lige med PayPal delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Hej Nikolaj, - Super - 1.000 tak for hjælpen. Vedr. Paypal oversættelse, så har jeg løst det ved at gå ind i "translate.xml" filen under Paypal. Her har jeg ændret teksten til dansk. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 John, hvordan oversatte du PayPal-delen? Jeg har nu prøvet at rode rundt med translations.xml, men intet ændrer sig på betalingssiden. Kan huske jeg på et tidspunkt havde held med at ændre logoet til eget design, men det forsvandt igen efter et par dage... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts