Timerdreng Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Hej Folkens. Et kort spørgsmål: Hvordan laver man gennemstreg i priser i prestashop? Fx: 247DKK 100DKK Jeg bruger prestashop 1.5.5.0 Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Det gør du, ved at tilføje en specifik pris for varen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Hej. Tak for hjælpen, jeg kan godt se den ændre sig nu. Næste problem er så bare hvordan den også gør det på forside. FX: Hvis man går ind på produktet så står der tidligere pris og nuværende pris. På forsiden står der kun nuværende pris og ikke tidligere pris. Hvordan løser man dette? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Det skal rettes i koden til dit theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Okay. Tak for hjælpen. Det må jeg lige se på så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts