ramlov Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 (edited) Hej. Jeg bruger prestashop 1.5.6.0. Jeg har i længe prøvet at tilføje enten faktureringsdato til min faktura, og også dags dato. Er der nogen der har nogle ideer? Jeg har prøvet næsten alt, men komandoerne vil ikke virke... Håber I kan hjælpe Venlig hilsen Jacob Edited February 1, 2014 by ramlov (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Som standard er der da dato på fakturaer - hvordan ser dine ud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramlov Posted January 11, 2014 Author Share Posted January 11, 2014 Ja det er der også på min. Odre datoen, men vil gerne have den dato på hvor det bliver faktureret. Dvs hvis ordren bliver udført i dag og det først bliver faktureret mandag vil jeg gerne have både d. 11.01.14 og 13.01.14 til at stå på fakturaen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramlov Posted January 11, 2014 Author Share Posted January 11, 2014 Har fundet en måde. Dags dato = {$smarty.now|date_format:"%Y-%m-%d"} Hvis nogen ved vhordan man kan lave faktureringsdato så må i gerne sige til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts