John60 Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 (edited) Jeg har desværre også et problem med at der ikke er nogen forsendelsfirma at vælge ved betalingsstep 4. Jeg har læst diverse indlæg, men ser ikke umiddelbart en løsning. Så nu prøver jeg med lidt detaljer, og er der nogen detaljer der mangler, - så sig endelig til. Jeg anvender PS 1.5.6.1 med standard tema og min hjemmeside er www.cykel-mtb.dk Jeg ser frem til nogen gode tilbagemeldinger Edited January 12, 2014 by John60 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alarmdanmark.dk Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 (edited) hej har lige siddet med samme problem - jeg tror du mangler at tilføje et (eller flere) land - under Lokalisering - Lande vh Kenneth Alarmdanmark.dk / IPftp.dk Edited January 12, 2014 by alarmdanmark.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Hej Kenneth, - Tak for input. Kan du evt. udspecificere det lidt mere ! Jeg sender kun til DK indtil videre ihvertfald. Jeg ser frem til dit næste input :-) /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Hejsa, - Jeg tror jeg har løst det selv. Jeg gik ind i "Lokalisering" > "Lande". Her satte jeg flueben udfor Danmark, og rullede helt ned i bunden til valgmenuen, hvor jeg valgte "Tilknytning til en ny zone" Herefter klikkede jeg på "Anvend" - og vupti, så var valg af forsendelsesmetoder med i FO. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alarmdanmark.dk Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 det var noget ala det jeg ville have specificeret :-) godt det virker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts