Hoppe75 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 (edited) Hej alle igen når jeg lægger billeder ind får jeg en fejl den skriver undefined og den gemmer ikke billederne :-( PrestaShop™ 1.5.6.1 Edited January 9, 2014 by Hoppe75 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 jeg får kun den fejl når jeg lægger billider ind i ny vare nogen der kender til problemet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 [LØST]???? Hvad var løsningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 det er min hosting udbyder www.unoeuro.com der har rette fejlen Vi har indsat nogle linier nederst i din .htaccess fil - som anbefalet her http://www.prestashop.com/forums/topic/2 ... age-prestashop-1531/ :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts