[email protected] Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Jeg vil ændre teksten i min mailskabeloner. (lokalisering > oversættelse > mailskabeloner)Men får denne fejlbesked:Der var et problem med at hente mail filerne.Du skal venligst sikre dig, at de engelske filer findes i mappen /home/retrofas/public_html/themes/dilecta/modules/blocknewsletter/mails/en/Du skal venligst sikre dig, at de engelske filer findes i mappen /home/retrofas/public_html/themes/dilecta/modules/blocknewsletter_mod/mails/en/ Du skal venligst sikre dig, at de engelske filer findes i mappen /home/retrofas/public_html/themes/dilecta/modules/blockwishlist/mails/en/ Du skal venligst sikre dig, at de engelske filer findes i mappen /home/retrofas/public_html/themes/dilecta/modules/followup/mails/en/ Du skal venligst sikre dig, at de engelske filer findes i mappen /home/retrofas/public_html/themes/dilecta/modules/mailalerts/mails/en/ Du skal venligst sikre dig, at de engelske filer findes i mappen /home/retrofas/public_html/themes/dilecta/modules/paypal/mails/en/ Du skal venligst sikre dig, at de engelske filer findes i mappen /home/retrofas/public_html/themes/dilecta/modules/referralprogram/mails/en/ Du skal venligst sikre dig, at de engelske filer findes i mappen /home/retrofas/public_html/themes/dilecta/modules/sendtoafriend/mails/en/ Hvor finder jeg disse? har prøvet og søge rundt omkring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Den stistruktur ligner et købt template, så du skal nok spørge der, hvor du har købt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijac Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Jeg har samme problem, og benytter bare standard temaet. Nogen forslag? Duer ikke at mine ordrebekræftelser bliver sendt ud på engelsk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Ret mailskabelonerne lokalt, og load dem op med ftp. Det der har aldrig virket fra backenden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts