[email protected] Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 PS genererer automatisk en reference for hver ordre som f.eks. OBICOLGHA, altså en tilfældig sammensætning af bogstaver. Denne reference fremgår af alle email der sendes til kunden i forløbet. Hvordan ændres denne reference til noget meningsfyldt der kan huskes?PS 1.5.6.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Hvis du nu havde brugt søgefunktionen, så ville du have fundet denne her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 6, 2014 Author Share Posted January 6, 2014 Hvor sætter jeg de ting ind henne? (er ikke så teknisk hvad det angår) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 OK, så meget havde jeg heller ikke læst i den tråd. Det kan jeg desværre ikke bidrage med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Jeg er med på en kigger - for jeg vil også gerne have et fortløbende ordernummer med tal i stedet for de tilfældige bogstaver. Håber der er nogen der har en løsning ! Er der evt. et modul der kan klare det ? ? ? /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Hej igen, - Jeg fandt dette herinde i forummet: Similar free module Change Order. You Can create Prefix (alfa + data formats) surfix (random, icrement, order ID) http://www.prestapoi...p-module-9.html Prestashop 1.5 Jeg har prøvet det, og det ser ud til at fungere. /John60 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts