Salminen77 Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 (edited) Hej Hvordan kan jeg ændre sproget til dansk på nedenstående tekster? Jeg har forsøgt, at søge på forumet, men kunne ikke lige finde noget på det. Jeg kan vel ikke gøre det inde fra "backoffice". Jeg skal vel ind i en bestemt fil og ændre det? De bedste hilsner fra Jon MONEY BACK GUARANTEE. IN-STORE EXCHANGE. PAYMENT UPON SHIPMENT. FREE SHIPPING. 100% SECURE PAYMENT PROCESSING. Edited January 7, 2014 by Salminen77 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Det er modulet blockreinsurance, der indeholder teksterne. Men desværre ser det ud til, der en fejl i PrestaShop 1.5.6.1, så de oversatte tekster ikke bliver vist. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salminen77 Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Mange tak for hjælpen Kjeld. Tror der der er håb for, at det bliver fikset i version 1.5.6.1 på et tidspunkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts